Pirma, pažvelkime į kai kuriuos duomenis:
93% visų internetinių paieškų yra vykdomos Google.
75%
vartotojų nežiūri toliau, nei pirmo puslapio paieškos rezultatai.
50%
vartotojų, naudodamiesi išmaniuoju telefonu, per dieną aplanko bent vieną internetinę parduotuvę.
70-80% vartotojų ignoruoja mokamas reklamas (Google Ads) ir koncentruojasi į organinius paieškos rezultatus.
Šie statistiniai duomenys rodo, kad norėdami sėkmingai parduoti ar siūlyti paslaugas internete, turite būti randami aukštai paieškos rezultatuose. Ir čia į pagalbą ateina„Google Business Profile“ ir SEO.
„Google Verslo Paskyra“ yra nemokama priemonė parodanti, kaip jūsų verslas atrodo „Google Search“ ir „Maps“.
Optimizavus savo „Google Verslo“ profilį su tikslia informacija, atsiliepimais ir nuotraukomis, galite padidinti savo matomumą ir patikimumą potencialiems klientams.
Tačiau vien tik turėti „Google Verslo“ profilį neužtenka. Tam, kad Jūsų profilis būtų randamas ir matomas organiniuose paieškos rezultatuose, kad pritrauktų daugiau klientų, į pagalbą ateina SEO.
SEO yra darbų seka, kuria siekiama optimizuoti svetainę, kad ji būtų reitinguojama aukščiau paieškos rezultatuose. Taikant atitinkamus raktažodžius, optimizuojant svetainės struktūrą ir turinį, bei kuriant aukštos kokybės atgalines nuorodas, yra pagerinamas svetainės matomumas ir pritraukiama daugiau natūralaus organinio srauto.